Thursday, December 16, 2010

Klassi jõulupidu!

Meie käisime 15.12.10 Caroli isa juures klassi jõulupeol. Meil sai seal palju nalja. Algul me mängisime õues ja pärast kui läksime sauna siis seal peitsime kingitused ära. Me mängisime veel ka sõnasõda selle mängu ajal me naersime väga palju. Me mängisime veelka mälu kaotust. Õpetaja Jaana läks sealt ära mingi kell kuus. Meie olime seal kella üheksani. Me mängisime peitust ja pudeli keerutamist. Pärast kui oli pimedam siis kutsusime valget daami ja Margus küsis, et kas sa tapad täna kellegi siit toast ära ja vastus oli kindlasti. Pärast tuli Margs tuppa ja ta hõiskas, et nüüd algab pidu ja siis kukkus üks klaas kapi otsast alla ja läks katki.Kui me mängisime pudeli keerutamist siis seal oli ülesanne, et kelle peale pudel jääb see peab minema sokkis õue ja tagasi tulema ja see olin mina. Järgmisel korral oli valja minna jälle sokkis õue ja teha hundiratast ja see oli Katrin. Algul me mõtlesime, et kõik lähevad koju kell kaheksa aga pärast leppisime kokku, et lähme hoopis kell üheksa. Me saime seal sõita ka saaniga. Kui mina, Reelika ja Julia läksime sõitma siis me kukkusime saaaniga ümber, sest seal oli nii järsk mägi. Mina käisin kaks korda sõitmas. See oli kõige lahedam klassi jõulupidu. Mulle meeldis seal väga, sest seal sai palju nalja.